1

Resultaat 13–24 van de 36 resultaten wordt getoond

  • Music moves the brain; kom in actie!

    Ritme en beweging houden ons brein scherp. Tijdens deze workshop laat Bart diverse Energizers zien waarbij muziek en beweging worden gebruikt om het brein scherp en alert te houden. De …

    75.00
  • Themadans

    Op school wordt er regelmatig gewerkt met een bepaald thema of onderwerp. Dat kan van alles zijn, van de jaargetijden tot onderwerpen uit de geschiedenis en de wetenschap.

    Met creatief …

    80.00
  • Move to the Groove

    Tijd voor dans met Bart! Bij Move to the Groove komt vakdocent Bart op school om de kinderen allerlei toffe moves en dansstijlen te leren zoals de robot, breakdance, popping, …

    80.00
  • Cyanotype – Maak je eigen blauwprint

    Leerlingen maken zelf een blauwprint en leren hierbij werken met de oude techniek van het cyanotype printen. De eigen creativiteit resulteert in een uniek kunstwerk.
    Cyanotype printen is de allereerste …

    120.00
  • Upcyclen – Maak van je oude kleding een kunstwerk

    De leerlingen maken kennis met recycling, upcycling, duurzaamheid en vooral hoe zij dit kunnen inzetten bij het maken van kunst. Concreet pimpen we oude kleding tot een vrolijk al dan …

    180.00
  • De Mens

    Wat zie je als je kijkt naar andere mensen? Ze zijn groot of juist klein, hebben kort licht haar of donker lang haar, ze kijken blij of boos, ze zien …

    66.00
  • Schrijver in de klas – Kan je zijn wie je bent?

    Theatermaker en schrijver Regine Hilhorst van het prentenboek ‘Morgen ben je een ander kind’ komt in de klas om met leerlingen over het boek te praten en samen het ‘Rode …

    200.00
  • Dichten is niet eng

    Gedichten maken vanuit de zintuigelijke beleving:
    Van rijmende rap tot gevoelig schrijven over de heerlijkste lasagne van je moeder.
    Elke leerling kiest vanuit één emotie een onderwerp.
    Waar word je …

    120.00
  • Filo de Gelukkige Steen

    ‘Filo de Gelukkige Steen’ is een workshop waarin kinderen onbevangen naar kunst kijken en de eigen fantasie omzetten in een unieke geluksteen, gemaakt van speksteen.

    Naar aanleiding van Filo, een …

    180.00
  • Onverwachte gebouwen

    De leerlingen treden in de voetsporen van Architect Frank Gehry.
    Ze gaan net als de architect een ruimtelijk papieren model maken van een gebouw.

    Ter oriëntatie maken de leerlingen kennis …

    140.00
  • Muziek in beeld

    De leerlingen treden in de voetsporen van kunstenaar Kandinsky
    en gaan een kunstwerk maken geïnspireerd op muziek.

    Ter oriëntatie maken de leerlingen kennis met een van de kunstwerken Kandinsky.
    Ze …

    140.00
  • Topstukken

    We beginnen de les met een presentatie. Eerst beknopt over de kunstenaar zelf en hierna maken we de stap naar verschillende beeldhouwwerken. De leerlingen gaan vanuit hun eigen fantasie een …

    210.00